وقتی گاهی من و دل تنها میشیم

عشق یه طرفه

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ


تو خونه مامان بودیم.نمیدونم موضوع سر چی بود که اومد اونجا!

من از خوشحالی بال دراورده بودم. اومد کنارم و بغلم کرد و منو بوسید.

در عین حالی که مراقب بودم کسی متوجه ما نشه از حالی که داشتم خیلی خوشحال

بودم. تمام حواسش به من بود. پر از عشق.

به اسم صداش میزدم...اونم منو به اسم صدا میزد!

رنگ روشن چشماش با اون موهای حالت دارش و خنده رو لباش چقدر واضح بود!

چقدر قشنگ.....چقدر لذت بخش بود.

با نیش باز از خواب بلند شدم و هنوز تصویرش همونجور واضح تو ذهنم بود......

مرتضی

سیزده چهارده سالم بود که عاشق چشماش شدم!

گذرم به کوچه که میفتاد زیر نظر داشتمش....

با داداشم دوست بود.البته اون موقع ها همه پسرای محل با هم سلام علیک داشتن

من یه دختر خوشگل با موهای بلند هیچ وقت جرات پیدا نکردم راجبش با کسی حرف بزنم

حتی خود مرتضی!


  • باهار

نظرات  (۶)

اون زمان ها اینکه به کسی بگیم و یا حرف بزنیم نبود .... تازه پسرا بهتر بودن,دختر ها که هیچ!
نمیدونم چرا هیشکی به خواب ما نمیاد :))))))
پاسخ:
ایشالا بیا...مزه میده!
چه خواب قشنگی باهار .. 

+ خوش اومدی به خونه جدیدت .. 
پاسخ:
هووووم.
ممنون ستاره.خوبی؟
گورستان پر از حرفهای ناگفته است!
پاسخ:
گورستان....یکم ترسناکه!
اما حواسم بهش بود..


عجیبه بگمم لذت بخش ترین لحظه ی زندگیم تو یه خواب بوده ؟
اتفاقی که میدونستم و میدونم هیچوقت تو زندگی واقعیم رخ نمیده...اما همون چند لحظه رویا هم کافی بود..
پاسخ:
نه عجیب نیس!

"کافی بود"....چه قشنگ!
سلام باهاری جونم
خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود خیلی
مبارکه خونه جدیدت
پاسخ:
سلام عزیز
خوبم ...تو خوبی؟
دل منم برای همه ی اون بلاگفا و دوستام و تو تنگ شده!
مرسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییی
باهار حالت خوبه ؟؟ کجایی دختر ؟؟؟ آدم دلش نگران میشه این همه نیستی !!
پاسخ:
سلام ستاره خوبی؟

نمیدونی این بلاگفا چه کرد با من!!!!!!
هنوز به اینجا عادت نکردم...اصلا نوشتن سخت شده انگار...باور کن حتی سراغ لپ تاپمم نمیام!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی