وقتی گاهی من و دل تنها میشیم

سوالهای عجیب!

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ق.ظ


گاهی فک میکنم به خاطر شرایطم، آدمیم که از دنیا به دور افتادم!!!

این باعث میشه گاهی سوالهایی بپرسم که شاید عجیب به نظر برسه!

مثلا اینکه...تو چقدر حقوق میگیری؟!

راستش هیچ فکری پشت سر این سوال نیس جز اینکه بدونم آدمای دیگه تو شغل های

دیگه چقدردرامد دارن....

زندگیشون چطور پیش میره....فرق بین شغل آزاد و اداری چقدر میتونه باشه

فک کنم سوال خوبی نیس در کل...عین پرسیدن سن خانوما!!!

  • باهار

نظرات  (۴)

سلام خب بعضی چیزا به شرایط محیطی بستگی داره و هرچقدم تلاش کنی بی فایدس برا آقایون زندگی و کار تو شهر دیگه و امتحان شغل بهتر راحتتر از خانماس!
پاسخ:
فک کنم اینو برا یکی دیگه باید مینوشتی!!
اتفاقا پرسیدنش خوبه اما  نبطور صریح بنظرم یجور غیر مستقیم باید ازش بغهمی 
پاسخ:
من اصلا سیاست غیر مستقیم پرسیدن و ندارم...بخدا!!
مبارک باشه.
یجوریه اینجا نه؟! :)
خب دونستن و تمایل به دونستن طبیعیه ولی خب معمولا این سواله که چقدر حقوق میگیری برای خیلیا خوشایند نیست چون از طرز نگاه بعدش میترسن!من مهندس عمرانم :)
پاسخ:
مرسی....یه جوری بیشتر از یه جوری....اصلا سخت باهاش کنار میام!!!!!!!

چقدر عالی.....مهندسی قشنگترین خیال بشگیام تا حالاس!
طرز نگاه بعدش.....هووووم!
من حقوق نمی گیرم اصلا :) 
تازه بیگاری هم می کنم. مثلا برای استادم که کار می کنم مفتیه . بی تربیت بهم پول نمیده . دیگه دوستش ندارم . از اول هم دوستش نداشتم :) 

پاسخ:
ادم برا استادش کار کنه...حقوق کیلو چند!خودش کیف داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی