وقتی گاهی من و دل تنها میشیم

انگشت زخم خورده!

شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۰ ب.ظ


انگشت سبابم خورد به ماهیتابه ای که داغ داغ بود رو اجاق برای سرخ کردن ارد حلوا...

همراه اون جیگرمم سوخت....

یخ گذاشتم روش...تا کمی جیگرم حال بیاد!

سوخت و تاول زد...بعد اون هر کاری میخواستم کنم دقیقا همون نقطه از انگشت سبابه

مورد اصابت ضربه قرار میگرفت

و تاولش میترکید.....جیگرم هر بار میومد تو دهنم!

حالا جاش زخمه اما هنوز حساسه.....



  • باهار

نظرات  (۲)

خوب روی زخمت رو ببند دیونه شدی ؟
مراقب خودت باش بابا 
با هاش کار نکن چند روز 
همچینم با جزئیات شرح میدی ادم انگشتش می سوزه خوب :(
پاسخ:
تو نمیدونی من چقد خودمو دوس دارم اخه!!! دلم کباب میشه یه جام زخم شه!!

الان دیگه داره خوب میشه ...اره همسری هم همینو میگه! میگه زخم دیگه خوب میشه!
چرا اینجا نظر میذارم خورده میشه :((((
پاسخ:
بازم خورده شده مگه؟
فقط اولین نظرتو اومدم تایید کنم از قرار ترکوندمش!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی