وقتی گاهی من و دل تنها میشیم

یه خونه ی تازه

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۱۵ ب.ظ

باید اعتراف کنم....

انگار اومدم تو یه شهر غریب که حتی زبونشم بلد نیستم.




  • باهار

نظرات  (۵)

:) 
خونه نو مبارک 
جواب سوالت رو توی ایمیل دادم 
پاسخ:
مرسسسسسسی

شرمنده ام کردی!
اینجا عالیه
پاسخ:
خیلی مرسی
نظر من کو پس؟
تبریک گفته بودم خونه جدیدت رو :) 
پاسخ:
اره نمیدونم کو....

هنوز وارد نیستم...شاید من دخلشو اوردم!!!!
خوش اومدین
الهی اینجا براتون خوش یمن باشه
پاسخ:
خییییییییییییییییییییییییییییییییلی مرسسسسسسسسسسسسسی
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    اهل تبادل لینک هستید؟
    پاسخ:
    تازه دیدم کامنت شمارو!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی